آگهي مناقصه عمومی
نظر به اينكه دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بوشهر در نظر دارد مناقصه تامین، حمل، نصب و راه اندازی تمامی سیستم های صوتی و تصویری تالار امام علی (ع) را برگزار نمايد. اشخاص حقوقی دارای صلاحیت و شرایط اعلامی در اسناد مناقصه، وفق برنامه زمانبندي شده ذيل نسبت به اخذ اسناد مناقصه از طریق سامانه ستادwww.setadiran.ir اقدام نمایند.
ردیف
|
شرح خرید
|
تعداد
|
مبلغ ضمانت نامه(ریال)
|
1
|
تامین، حمل، نصب و راه اندازی تمامی سیستم های صوتی و تصویری تالار امام علی (ع)
|
1 ست
|
3.500.000.000
|
محل توزيع اسناد: سامانه ستاد
مهلت دریافت اسناد مناقصه : از تاريخ 21/03/1404 لغايت 26/03/1404 تا ساعت 19:00
مهلت ارسال اسناد (قیمت پیشنهادی) : از تاريخ 21/03/1404 لغايت 10/04/1404 تا ساعت 12:00
تاریخ بازگشایی : 10/04/1404 ساعت 12:30
مكان تحويل اصل ضمانت نامه و یا فیش بانکی شرکت در مناقصه : بوشهر خيابان معلم - روبروي مصلي نماز جمعه بوشهر - دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بوشهر - مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی- واحد امور قراردادها
هزینه درج آگهی با برنده مناقصه می باشد.
لازم به ذكر است، اين آگهي در سامانه ستاد و سایت ملی مناقصات نيز درج گرديده است.